Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Space management vybrané obchodní jednotky
ŠÍMOVÁ, Sandra
Cílem této bakalářské práce je navrhnout změny v prostorovém uspořádání vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je Kaufland ve Strakonicích. Na základě zmapování současného rozvržení obchodní jednotky a zjištění spokojenosti zákazníků s dosavadním prostorovým uspořádáním je navržen nový model obchodní jednotky. Teoretická část je zaměřena na nastudování informací k tématu bakalářské práce. V praktické části práce se nachází zmapovaný současný model prodejní plochy, výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě je navržen nový model prodejní plochy.
Analýza dispozičního řešení prodejní plochy a struktury sortimentu
NOVÁKOVÁ, Pavlína
Cílem této práce bylo analyzovat a zhodnotit současnou situaci dispozičního řešení prodejní plochy, struktury sortimentu a celkovou nákupní atmosféru ve vybraném obchodním domě Prior ČR, a.s. v Českých Budějovicích. Na základě zjištěných skutečností a zpracovaných teoretických poznatků byla doporučena možná opatření ke zlepšení využití dispoziční plochy a byly navrhnuty možné cesty ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Především ve stanovení směru nákupu a zlepšení pohybu zákazníků po maloobchodní jednotce prostřednictvím navrhnutého nového dispozičního řešení. Při porovnání s vybranou podobnou konkurenční jednotkou formou bodového subjektivního hodnocení byl obchodní dům Prior v průměru bodů lépe hodnocen. Průzkumem prováděném prostřednictvím dotazníků byla zjištěna celková průměrná spokojenost zákazníků, která činí 81,67 %. Z celkových výsledků je patrné, že rekonstrukce 1. patra obchodního domu je zdařilá, působí moderním dojmem a při rekonstrukci byly použity kvalitní materiály v souladu s prodávaným sortimentem. Rozmístěním jednotlivého prodejního zařízení a sortimentu je vyhovující. Převládá větší procento lidí, kteří hodnotí obchodní dům vesměs kladně, především strukturu sortimentu a příjemnou nákupní atmosféru.
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
ŠPILLEROVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centru v rámci terénního výzkumu a uvedení návrhu na zlepšení nákupní atmosféry. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní informace o obchodu, který je dál členěn na velkoobchod a maloobchod, protože je tato práce věnována obchodnímu centru, rešerše obsahuje část i o obchodních centrech. Dále je vymezena nákupní atmosféra a jsou rozebírány její prvky. Jako poslední je popisován marketingový výzkum a jeho metody. V praktické části je definován cíl této práce, stanovena výzkumná otázka a metodika práce. Dále je popisováno vybrané obchodní centrum, a tím je IGY Centrum v Českých Budějovicích. Práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě jsou doporučovány návrhy ze zlepšení atmosféry ve vybraném obchodním centru.
Možnosti zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev
STRAKOVÁ, Martina
Diplomová práce se týká zvyšování konkurenceschopnosti prodejen spotřebního družstva vůči stále přibývajícím vietnamským večerkám. Teoretická část se zabývá především družstevnictvím, konkurenceschopností, nákupní atmosférou a spotřebním chováním. Praktická část vychází z mého vlastního pozorování a z dotazníkového šetření. Pro tuto část práce jsem si vybrala čtyři konkrétní obchodní jednotky, z čehož dvě jsou prodejny spotřebního družstva a dvě večerky. Jedna prodejna spotřebního družstva a jí blízká večerka se nachází v Českých Budějovicích, druhá prodejna spotřebního družstva a jí blízká večerka se nachází ve Chvalšinách. V první části jsem na základě vlastního pozorování porovnala ceny, sortiment, nákupní atmosféru a doplňkové služby všech čtyř vybraných prodejen. Druhá část vychází z dotazníkového šetření. Dotazník jsem rozdala 200 respondentům v Českých Budějovicích a ve Chvalšinách. Dotazník se týká nakupování a spokojenosti s vybranými faktory v příslušné prodejně spotřebního družstva a jí blízké večerce a následně jejich seřazení dle významnosti, jakou mají při výběru prodejny. Cílem diplomové práce je posoudit potenciál zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev v kontextu rostoucího počtu "vietnamských večerek".
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
MILAN, Jan
Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat bylo dotazníkové šetření. Vybranou maloobchodní jednotkou pro výzkum byl zvolen Electro World České Budějovice. Analýza nákupní atmosféry maloobchodní jednotky Electro World České Budějovice prokázala, že většina zákazníků ji vnímají pozitivně. To můžeme potvrdit a dokázat tím, že se zákazníci vracejí do této prodejny a opakovaně zde nákupují.
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
CINÁDROVÁ, Veronika
Cílem této diplomové práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centrum v rámci terénního výzkumu a vytvoření návrhů na zlepšení aktuální situace nákupní atmosféry. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení základních pojmů, co se týká obchodu, maloobchodu a územní analýzy. Podrobněji budou od historie po současnost popsána nákupní centra, jež jsou podstatnou částí literární rešerše. Teorii značně obohatí nákupní atmosféra jejími vnějšími stimuly, ke kterým patří architektura jednotky, vstupní prostory, výlohy, nápisy, parkovací plochy a vnitřními stimuly, mezi které se řadí použitý stavební materiál, obchodní zařízení, osvětlení, barevné řešení, hudební kulisa, vůně a mikroklimatické podmínky atd. Následně bude krátce charakterizován marketingový výzkum, jenž je základem pro praktickou část práce. V praktické části práce budou předem vymezeny hypotézy, které budou po zrealizování průzkumu buďto potvrzeny nebo vyvráceny. Terénní výzkum se uskuteční formou dotazníkového šetření v rámci zvoleného obchodního centra v Jihočeském kraji. Následně bude zjištěno, jak jsou návštěvníci obchodního centra spokojeni či nespokojeni s jednotlivými prvky nákupní atmosféry, a tak na základě výsledků z dotazování bude provedeno vyhodnocení. Na závěr práce budou shrnuty veškeré poznatky a sepsány návrhy, které mohou přispět ke zlepšení prostředí ve vybraném obchodním centru.
Přestavba OC Chodov a dopad na nákupní atmosféru
Konášová, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Heřtus, Lukáš (oponent)
Přestavba obchodního centra je komplikovanou a velice náročnou záležitostí. Důvodů pro přestavbu může být několik. Mezi ně spadá například i rozšíření objektu a snaha o udržení jednotnosti obchodního centra jako celku. Což je přesně případ Centra Chodov. Nejenže zde probíhá přestavba již otevřené části, ale též dostavba části nové. Aby byl zachován příjemný vzhled celého obchodního centra, nelze pouze přistavět část novou, ale je zapotřebí zrekonstruovat i část stávající, tak aby k sobě obě části ladily a tvořily tak komplexní příznivý dojem. Celý projekt dostavby by měl přinést moderní nádech, větší luxus, eleganci a příjemnější nákupní atmosféru. V této práci se nebudu zabývat přestavbou z architektonického hlediska ani z hlediska stavebních prací, ale z hlediska marketingového. Cílem práce je tedy zhodnotit přestavbu Centra Chodov a dopad této přestavby na nákupní atmosféru.
In-store marketingová komunikace prodejny Tesco Letňany
Šolcová, Tereza ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendy chování zákazníka a možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, se zaměřením na in-store marketingovou komunikaci hypermarketu Tesco Letňany. První část práce uvádí do problematiky in-store marketingové komunikace, seznamuje s prvky a nástroji prodejního místa, dále se zaměřuje na teoretické poznatky z oblasti nákupního chování zákazníka a definuje aktuální trendy jej ovlivňující. Následně rozebírá účinky a možnosti implementace jednotlivých smyslů v místě prodeje. Ve druhé části se zaměřuje na deskripci implementace in-store marketingové komunikace hypermarketu Tesco Letňany a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav a najít možnosti dalšího využití těchto aspektů v obchodech společnosti Tesco.
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
BAREŠOVÁ, Aneta
Hlavním cílem diplomové práce bylo porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek. V první části byly na základě prostudované odborné literatury popsány obchod, velkoobchod, maloobchod a s tím související prvky nákupní atmosféry. V druhé části práce byly nejdříve popsány obě maloobchodní jednotky. Druhým krokem byl sběr dat, první metodou sběru byly řízené rozhovory uskutečněné s majitelkami obou maloobchodních jednotek. Druhou metodou bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zákazníky obou maloobchodních jednotek a to buď tváří v tvář, nebo online dotazováním. Na základě těchto dat byly maloobchodní jednotky porovnány a vytvořeny návrhy na zlepšení nákupní atmosféry maloobchodních jednotek
Space management vybrané obchodní jednotky
MACHÁČKOVÁ, Lenka
Cílem bakalářské práce je zmapovat situaci prostorového uspořádání prodejní plochy ve vybraném obchodním řetězci, kterým je Jednota, spotřební družstvo v Kamenici nad Lipou a na základě dotazníkového šetření navrhnout změny v nákupním prostoru prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům a informacím týkajících se vybraného tématu. Praktická část představuje vlastní marketingový výzkum a prostřednictvím vyhodnoceného dotazníku je navržen nový dispoziční model obchodní jednotky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.